logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
18 Northumberland Avenue, London, UK
(+44) 871.075.0336
ouroffice@vangard.com
Follow us

VvA Jong

Wat is
VvA Jong?

Voor iedereen tot en met 35 jaar

Welkom bij VvA Jong!
De VvA heeft als doel alle beoefenaren van het arbeidsrecht die geïnteresseerd zijn in de ontwikkelingen in het arbeidsrecht daarover te informeren en met elkaar in contact te brengen. Dat doen we al meer dan 75 jaar. Op bijeenkomsten van de VvA komen beoefenaren van het arbeidsrecht uit de wetenschap, de rechterlijke macht, de rechtsbijstandverleners, werkgevers -en werknemersorganisaties samen.

Wat is VvA Jong?
VvA Jong is een nieuw onderdeel van de VvA gericht op young professionals en studenten die zich bezighouden met het arbeidsrecht. VvA Jong richt zich op mensen tot en met 35 jaar. Young professionals uit alle bovengenoemde werkvelden zijn welkom, waaronder ook bijvoorbeeld HR-medewerkers, juristen bij een rechtsbijstandsverzekeraar of vakbond, griffiers en bedrijfsjuristen arbeidsrecht. Ben jij student (zowel HBO als universitair)? Ook dan ben je van harte welkom. Het belangrijkste is dat je geïnteresseerd en/of werkzaam bent in het arbeidsrecht.

Wat doet VvA Jong?
VvA Jong zal bijeenkomsten organiseren specifiek gericht op jullie. Tijdens deze bijeenkomsten zal kennis worden gedeeld over arbeidsrechtelijke onderwerpen die voor jullie relevant zijn, op een manier die jullie aanspreekt. Daarnaast kun je anderen ontmoeten uit andere werkvelden die ook in het arbeidsrecht geïnteresseerd zijn en zo jouw professionele netwerk vergroten.

Inschrijven VvA Jong

18 juni 2024

Lidmaatschap
Er is geen separaat lidmaatschap nodig voor VvA Jong. Als je lid wordt van de VvA, mag je alle bijeenkomsten van VvA Jong kosteloos bezoeken. En uiteraard mag je dan ook de reguliere VvA-bijeenkomsten bezoeken. Een bijkomend voordeel is dat je via het lidmaatschap van de VvA ook naar de events van LabourLaw United mag. Labourlaw United is een overkoepelend samenwerkingsverband van de VAAN (Vereniging voor Arbeidsrecht Advocaten Nederland) de VJAA (Vereniging voor Jonge Arbeidsrecht Advocaten) en de VvA dat met regelmaat (grote) bijeenkomsten organiseert.

Meld je aan!
Behoor jij tot deze doelgroep? Meld je dan vooral aan. Dat kan nu tegen gereduceerd tarief: het eerste jaar bedraagt de contributie slechts 15 euro. Daarna zal de lidmaatschap het reguliere tarief van 45 euro bedragen. Binnenkort kun je je aanmelden voor VvA Jong.

Meer informatie?
Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Inschrijven VvA Jong

Bijeenkomst VvA Jong

1 oktober 2024

Wij zijn momenteel bezig met de voorbereidingen van de eerste bijeenkomst van VvA Jong. Binnenkort meer informatie hierover.

Momenteel kan je je nog niet aanmelden voor de bijeenkomst van VvA Jong