logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
18 Northumberland Avenue, London, UK
(+44) 871.075.0336
ouroffice@vangard.com
Follow us

VvA Jong

Bijeenkomst VvA Jong

1 oktober 2024

De eerste bijeenkomst van VvA Jong gaat over toepassing van de cao op de individuele arbeidsovereenkomst. Waarom dit thema? Omdat het een moeilijk thema is, waar je in het arbeidsrecht bijna dagelijks mee te maken hebt. Experts gaan de diepte in met de theorie en maken deze bovendien direct toepasbaar in de praktijk. Daarnaast bieden cao-onderhandelaars inzicht in hoe zij een cao sluiten, zodat de cao meer tot leven komt. Alle aanwezigen zijn young  professionals en studenten onder de 35 jaar. Je kunt dus laagdrempelig vragen stellen en netwerken.

Nog geen lid?
Je mag naar de eerste bijeenkomst komen zonder lid te zijn. Zo kun je kijken of VvA Jong iets voor jou is. Mocht je je direct lid willen maken, waarvoor dank, dan kan dat op deze pagina tegen gereduceerd tarief.

Algemene informatie
Thema: Toepassing van de CAO op de individuele arbeidsovereenkomst
Datum: Dinsdag 1 oktober 2024
Locatie: Zalencentrum Vredenburg (op 5 minuten loopafstand van station Utrecht Centraal)
Type bijeenkomst: Klassikaal op locatie

Aanmelden
Het aantal plaatsen is beperkt. We verwachten dat alle plaatsen gauw vol zullen zijn. Meld je dus enkel aan als je daadwerkelijk kunt/zult komen.

Tijdens de bijeenkomst zal een videograaf aanwezig zijn om video-opnames te maken. Fragmenten van deze opnames zullen op LinkedIn en op deze website worden geplaatst.

Meer informatie?
Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Aanmelden en meer informatie

Wat is
VvA Jong?

Voor iedereen tot en met 35 jaar

Welkom bij VvA Jong!
De VvA heeft als doel alle beoefenaren van het arbeidsrecht die geïnteresseerd zijn in de ontwikkelingen in het arbeidsrecht daarover te informeren en met elkaar in contact te brengen. Dat doen we al meer dan 75 jaar. Op bijeenkomsten van de VvA komen beoefenaren van het arbeidsrecht uit de wetenschap, de rechterlijke macht, de rechtsbijstandverleners, werkgevers -en werknemersorganisaties samen.

Wat is VvA Jong?
VvA Jong is een nieuw onderdeel van de VvA gericht op young professionals en studenten die zich bezighouden met het arbeidsrecht. VvA Jong richt zich op mensen tot en met 35 jaar. Young professionals uit alle bovengenoemde werkvelden zijn welkom, waaronder ook bijvoorbeeld HR-medewerkers, juristen bij een rechtsbijstandsverzekeraar of vakbond, griffiers en bedrijfsjuristen arbeidsrecht. Ben jij student (zowel HBO als universitair)? Ook dan ben je van harte welkom. Het belangrijkste is dat je geïnteresseerd en/of werkzaam bent in het arbeidsrecht.

Wat doet VvA Jong?
VvA Jong zal bijeenkomsten organiseren specifiek gericht op jullie. Tijdens deze bijeenkomsten zal kennis worden gedeeld over arbeidsrechtelijke onderwerpen die voor jullie relevant zijn, op een manier die jullie aanspreekt. Daarnaast kun je anderen ontmoeten uit andere werkvelden die ook in het arbeidsrecht geïnteresseerd zijn en zo jouw professionele netwerk vergroten.

Inschrijven VvA Jong

18 juni 2024

Lidmaatschap
Er is geen separaat lidmaatschap nodig voor VvA Jong. Als je lid wordt van de VvA, mag je alle bijeenkomsten van VvA Jong kosteloos bezoeken. En uiteraard mag je dan ook de reguliere VvA-bijeenkomsten bezoeken. Een bijkomend voordeel is dat je via het lidmaatschap van de VvA ook naar de events van LabourLaw United mag. Labourlaw United is een overkoepelend samenwerkingsverband van de VAAN (Vereniging voor Arbeidsrecht Advocaten Nederland) de VJAA (Vereniging voor Jonge Arbeidsrecht Advocaten) en de VvA dat met regelmaat (grote) bijeenkomsten organiseert.

Meld je aan!
Behoor jij tot deze doelgroep? Meld je dan vooral aan. Dat kan nu tegen gereduceerd tarief: het eerste jaar bedraagt de contributie slechts 15 euro. Daarna zal de lidmaatschap het reguliere tarief van 45 euro bedragen.

Meer informatie?
Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Inschrijven VvA Jong